Et styk ondt tøsebarn på vej i HD fra Warner Brothers

Onde børn har deres helt egen subgenre i horrorland, og én af de første – og bedste – film i genren er Mervyn Leroys “The Bad Seed” (1956), der på dansk blev titelomdøbt til “Ondskabens sæd”. Jeg har selv den amerikanske region 1-udgave af filmen, men glæder mig alligevel til at se, hvorledes den kommer til at tage sig ud på Blu-ray, når Warner Brothers udgiver filmen den 11. oktober lige til Halloween. Ikke mindst håber jeg på, at der bliver smidt en solid skovlfuld ekstramateriale på udgivelsen. Det kan filmen sagtens bære! I øvrigt er det nye Blu-ray-cover noget mere stemningsfuldt end det, der blev skruet sammen til region 1 dvd-udgaven.

Kilde: Blu-ray.com

Posted on 12. september 2011, in Nye horrorfilm på dvd & Blu-ray, Onde børn and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Det kunne være fedt med et lille essay om hvad uhygge er. 🙂

    • Av, det er der jo mange bud på! Men det er ikke utænkeligt, at jeg kommer med mit eget på et tidspunkt … så stay tuned! 😉

      Og spændende blog, du har fået søsat! Den vil jeg glæde mig til at følge … og ja, selv en horrorrotte som undertegnede er også glad for “Titanic”! 😉

Skriv et svar

